Heeft u online een afspraak gemaakt en wilt u deze wijzigen of afzeggen? Dat kan in dat geval via uw eigen patiëntenportaal!

Via deze link logt u in op het patiëntenportaal met uw gebruikersnaam en wachtwoord (door verwerking van uw gegevens duurt het soms langer voordat u uw gebruikersnaam en wachtwoord krijgt toegestuurd, wij vragen u in dat geval telefonisch contact op te nemen) . In het portaal ziet u in de linker kolom ‘Agenda’ staan. Als u daarop klikt kunt u in één overzicht zien op welke dag en tijdstip u een afspraak heeft. Door vervolgens op deze afspraak te klikken verschijnt een nieuwe pagina waarin u kan kiezen om deze afspraak te wijzigen of te annuleren.

Let op: u kunt uw afspraak maximaal 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren.

Mocht u een afspraak hebben geannuleerd en later een nieuwe afspraak willen maken, dan kan dit ook via uw patiëntenportaal. In dit geval logt u weer in en klikt u in de linker kolom op ‘Afspraak maken’. U kunt vervolgens via de knop ‘vervolgafspraak maken’ een nieuwe afspraak plannen bij uw fysiotherapeut.

Mocht dit niet lukken, of wijzigt u uw afspraak liever telefonisch? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0255-532211.